Oferty banków – lokaty, kredyty, waluty
Temat: FORMUŁA 1 Pit Stop ...– Maxa Mosleya, który działał jako pokrzywdzony, śledczy, oskarżyciel oraz sędzia.” Postawa Mosleya miała być zemstą za „zastraszanie FIA i FOM zrealizowaniem planu utworzenia rozłamowej serii wyścigowej, z pominięciem FIA i FOM, jako posiadacza praw komercyjnych.”
Sprawa odbędzie się 24 listopada, a wspierać Flavia Briatorego przed obliczem Tribunal de Grande Instance będzie były szef inżynierii Renault Pat Symonds. Źródło: sat-extreme.pl/showthread.php?t=980
Temat: Rozmowy przed GP Fuji Renault zakończyło drugi dzień testów. Udało się poczynić znaczny postęp w ustawieniach. Mamy teraz nieco więcej przyczepności i prędkości- balans także jest lepszy. Dziś skupiliśmy się na badaniu zużycia opon oraz na przymierzeniu się do tempa wyścigowego. Pod koniec testów Adrian wykonał hot lap, a jego czas wprawił w osłupienie widownię. Czas był sporo lepszy od wczorajszego rezultatu.
Jutro R26 poprowadzi Patryk. Pat Symonds
[ Dodano: 3 Marzec 2010, 14:54 ] Źródło: zedarus.pl/F1FF/Forum/viewtopic.php?t=1007
Temat: Sędziowie niszczą filozofię F1 Sędziowie niszczą filozofię F1 http://m.onet.pl/_m/7ab02690ee169596...49fc07,1,1.jpg Decyzja sędziów poddaje w wątpliwość całą filozofię F1 - twierdzi inżynier Renault Pat Symonds, komentując odebranie Lewisowi Hamiltonowi zwycięstwa podczas Gand Prix Belgii. - Chcemy ustalenia jasnych reguł, według których mamy się ścigać - domaga się David Coulthard. Większość kierowców uważa bowiem, że manewr Hamiltona był zgodny z przepisami. Czytaj więcej Źródło: allgoals.pl/showthread.php?t=31284
Temat: Ranault R28-jest zbyt wolny Dyrektor Inżynierii zespołu ING Renault F1 Pat Symonds przyznał że Renault R28 nie spełniło pokładanych w nim nadziei.
Po czterech tytułach mistrzowskich w latach 2005-2006,w zeszłym sezonie Renault zaliczyło ogromny spadek formy, jednak pomimo wczesnych prac nad nowym modelem R28, Renault nie zdołało powrócić na szczyt .
Mówi że wóz nie ma słabego punktu, tylko brakuje mu aerodynamiki,przyczepności i śilniejszego silnika. Źródło: forumsamochodowe.biz/viewtopic.php?t=18359
Temat: Formuła 1- dyskusje Cytat:
U nas nie potrafią odnowić poznańskiego ani kieleckiego a ty mówisz o nowym.U nas miał być tor F1 w latach 80 walczył o to A.Jaroszewicz ale niestety ktoś komuś nie dał i tor wybudowano na Wegrach.
---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 16:34 ----------
" Pat Symonds już przeprosił za to, co zrobił. "Byłem pierwszym, któremu Nelson Piquet junior przedstawił pomysł i powinienem od razu go natychmiast odrzucić..."
Źródło Interia
Więc rozumiem z tego że to Nelson wymyślił ten przekręt a reszta to zaakceptowała.Z tego co piszą to Alfons nie miał o tym pojęcia lub to on jest świadkiem "X"
teraz Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42688
Temat: pbocłkpphm ...Rada Sportów Motorowych wydawała werdykt w sprawie zespołu Renault. Były kierowca tej ekipy, Nelson Piquet Jr oskarżał swój team o nakazanie rozbicia bolidu podczas ubiegłorocznego wyścigu o GP Singapuru. Światowa Rada Sportów Motorowych zdecydowała, że zespół Renault zostanie zdyskwalifikowany na dwa lata, jednak kara będzie zawieszona do 2011 roku.
Śledztwo wykazało, że szef zespołu Flavio Briatore oraz główny inżynier Pat Symonds i Nelson Piquet Jr działali celowo i rozmyślnie doprowadzili do wypadku na torze, stwarzając tym samym ogromne zagrożenie dla innych zawodników.
- Renault nie tylko naruszył zasady rywalizacji sportowej, ale przede wszystkim naraził życie widzów, innych zawodników oraz swojego kierowcy Nelsona Piqueta Jr. Takie postępowanie zasługuje na bezwzględną dyskwalifikację z mistrzostw świata Formuły 1. Jednak z uwagi na... Źródło: mediaplan.ovh.net/~fcbxmxwu/forum/viewtopic.php?t=3588
Temat: FORMUŁA 1 Pit Stop ...odbyły się w przeddzień ustawionego przesłuchania” – cytuje oświadczenie Włocha Reuters.
Były szef Renault powiedział też, że były prezes FIA Max Mosley był „wyraźnie zaślepiony przez nieumiarkowane pragnienie osobistej zemsty”. Przypomnijmy, że w wyniku afery singapurskiej Briatore otrzymał dożywotni zakaz pracy w seriach wyścigowych organizowanych pod kuratelą FIA. Były szef inżynierii Renault, Pat Symonds otrzymał podobny zakaz, ale na pięć lat.
24 listopada w Paryżu odbędzie się rozprawa, w trakcie której Briatore i Symonds będą walczyli o anulowanie nałożonej na nich przez FIA dyskwalifikacji. Źródło: sat-extreme.pl/showthread.php?t=980
Temat: F1 ...ekip to trzynaście. Ferrari i McLaren wierzą w KERS, BMW nie Zespoły Ferrari i McLarena potwierdziły, że w Monaco będą korzystać z systemów KERS w swoich bolidach. Renault i BMW Sauber ze względu na charakterystykę toru w Monte Carlo nie będą korzystać z kontrowersyjnego urządzenia. http://i.wp.pl/a/f/jpeg/21934/ferrari_kers_470.jpeg
- chciałbym zobaczyć symulację, która pokazałaby że z KERS będziesz w Monaco szybszy - powiedział Pat Symonds z Renault.
Zespół McLarena wierzy jednak, że KERS da na krętym ulicznym torze przewagę. - Oczywiście nie wiadomo, czy będziemy w stanie wyprzedzić kogokolwiek na tym torze. Jednak KERS z pewnością będzie nam dawać przewagę - uważa Heikki Kovalainen.
Zespół Ferrari przyznaje, że w Monte Carlo korzyści ze stosowania KERS będą mniejsze niż w przypadku pozostałych wyścigów sezonu.
- Bierzemy ejdnak pod uwagę, że F60 od... Źródło: forum.sat-box.pl/showthread.php?t=1616
Temat: F1 ...kierowca. Nelson Piquet uważa, że miał szanse na to, aby awansować do Q3. - To oczywiste, że chciałbym dostać się do Q3. Samochód sprawował się dobrze, prowadził się bezproblemowo i cisnąłem na maksimum możliwości, ale jak widać to było za mało. Czasy są bardzo zbliżone, tak jak się zresztą spodziewaliśmy. Teraz muszę skupić się na wyścigu i zrobić wszystko, aby poprawić swoją pozycję i zdobyć punkty - zakończył Brazylijczyk. Pat Symonds był wyraźnie zawiedziony tym, iż Piquet nie zdołał awansować do trzeciej części kwalifikacji. - Jak zwykle krótkie czasy okrążeń powodują, że mamy bardzo niewielkie różnice pomiędzy kierowcami. Nelson miał pecha, nie dostając się do Q3, ponieważ był jedynie odrobinę wolniejszy od Fernando w Q2. Jednak Fernando jak zawsze wykonał wspaniałą pracę i zdobył dobrą pozycję startową ze średnim poziomem paliwa.... Źródło: forum.sat-box.pl/showthread.php?t=1616
Temat: GP Malezji ...rano wiedzieliśmy, że to może być trudna sesja kwalifikacyjna. Niemniej mogło się lepiej potoczyć dla mnie dzisiaj po południu, ale zbyt mocno pojechałem na ostatnim okrążeniu pod koniec okrążenia i straciłem trzy, czy cztery dziesiąte sekundy, które okazały się kosztowne. Oczywiście jestem rozczarowany, że nie wycisnąłem wszystkiego z kwalifikacji, ale musze zostawić to za sobą i myśleć o jutrzejszym wyścigu.” Pat Symonds, główny inżynier
„Było nieco chłodniej gdyż jechaliśmy później niż zazwyczaj. Tor najpierw miał temperaturę około 40 stopni Celsjusza, która później spadła do 36 stopni. Mimo to przyczepność pozostawała przez całą sesję na w miarę stałym poziomie.”
„Ciężko było awansować do ostatniej części kwalifikacji, ale udało się nam to osiągnąć jednym bolidem. Osiągi nie są jeszcze takie... Źródło: forum.wiaderko.com/showthread.php?t=91100
Temat: F1: Śledztwo FIA w sprawie GP Singapuru ...uczciwymi osobami w teamie Renault. Przepraszam również fanów i organizatorów wyścigu. Nie spodziewam się, że mój czyn będzie wybaczony lub zapomniany. Cieszę się jednak, że teraz wszyscy poznali prawdę" - przyznał Piquet jr.
Zespół Renault został w poniedziałek ukarany wykluczeniem z rywalizacji na dwa lata, ale w zawieszeniu. Byłego szefa teamu Flavio Briatore zdyskwalifikowano dożywotnio, a były główny inżynier zespołu Pat Symonds przez pięć lat nie będzie mógł pracować w F1. Decyzje podjęła obradująca w Paryżu Światowa Rada Sportów Motorowych.
Gdy Piquet jr został w sierpniu tego roku zwolniony z Renault za słabe wyniki, poinformował o incydencie z Singapuru Międzynarodową Federację Samochodową (FIA). Oznajmił, że otrzymał polecenie spodowania wypadku. W poniedziałek Piquet jr po raz kolejny zaatakował Flavio Briatore.... Źródło: elfograd.nmj.pl/viewtopic.php?t=3517
Temat: Renault mógł mieć Kubicę. Teraz żałuje - Straciliśmy okazję, by mieć u siebie fantastycznego kierowcę - przyznaje szef inżynierów francuskiego zespołu Renault Pat Symonds. Robert Kubica trzy lata temu był testowany przez francuski team Formuły 1. Gdyby zespół bardziej się postarał, Polak mógłby dziś być ich kierowcą. - Ale nie jest. Szkoda - wzdychają w Renault Czytaj Więcej... Źródło: allgoals.pl/showthread.php?t=11868
Temat: Flavio Briatore odchodzi z Renault! ...się czarne chmury, które z każdym dniem mogą spowodować gradobicie w świecie F1. Dymisje dyrektora inżynierów Pata Symondsa i szefa Renault mają złagodzić uderzenie nawałnicy w Renaulta, a także oczyścić atmosferę wokół F1.
"Skandal, który wywołał Nelson Piquet Junior swoim wyznaniem, uderza w cały team Renault. Zespół popełnił błąd i trzeba za niego zapłacić. Najpierw zwolniono Piqueta Juniora, teraz odszedł Pat Symonds i Flavio Briatore. Ten ostatni zrobił to najprawdopodobniej dlatego, że czuł się moralnie odpowiedzialny za zaistniałą sytuację" - powiedział dla agencji ANSA Patrick Pelata dyrektor grupy Renault
W winę Briatore nie wierze natomiast jego długoletni przyjaciel prezes piłkarskiej drużyny AC. Milan Adriano Galliani
"Jestem pewien, że Flavio nie zrobił nic, co jest niezgodne z przepisami. Jego decyzja to gest... Źródło: elfograd.nmj.pl/viewtopic.php?t=3589
Temat: Formuła 1- dyskusje U nas nie potrafią odnowić poznańskiego ani kieleckiego a ty mówisz o nowym.U nas miał być tor F1 w latach 80 walczył o to A.Jaroszewicz ale niestety ktoś komuś nie dał i tor wybudowano na Wegrach.
---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 16:34 ----------
" Pat Symonds już przeprosił za to, co zrobił. "Byłem pierwszym, któremu Nelson Piquet junior przedstawił pomysł i powinienem od razu go natychmiast odrzucić..."
Źródło Interia
Więc rozumiem z tego że to Nelson wymyślił ten przekręt a reszta to zaakceptowała.Z tego co piszą to Alfons nie miał o tym pojęcia lub to on jest świadkiem "X" Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=42688
Temat: Robert Kubica: Sytuacja nie jest łatwa ...i będę wiedział w jakim zespole pojadę w przyszłym sezonie - powiedział Robert Kubica.
Polak czeka na wyjaśnienie sytuacji zespołu Renault, który jest uwikłany w aferę, jaką rozpoczął Nelsinho Piquet mówiąc, że kierownictwo zespołu kazało mu się rozbić podczas wyścigu o GP Singapuru w 2008 roku, aby mógł wygrać Fernando Alonso. Ponadto w środę decyzję o zakończeniu współpracy z zespołem podjęli Flavio Briatore, szef teamu i Pat Symonds, dyrektor inżynierów.
- Trochę to skomplikowało moją sytuację. Ale należy pamiętać, że Renault jest tylko jedną z opcji. Na pewno teraz trzeba poczekać i zobaczyć, jakie będą decyzje. Ale francuski zespół nie jest jedyny i będziemy prowadzić rozmowy z innymi - powiedział Kubica.
Polski kierowca nie chciał komentować sytuacji, jaka panuje w Renault.
- Nie chcę się wypowiadać na ten temat, ponieważ nie mam... Źródło: elfograd.nmj.pl/viewtopic.php?t=3493
Temat: pbocłkpphm ...Flavio Briatore, który w poniedziałek został przez FIA dożywotnio pozbawiony możliwości jakiejkolwiek działalności w Formule 1, po tym jak polecił w zeszłym roku w Grand Prix Singapuru Nelsonowi Piquetowi jr rozbicie bolidu.
Bell będzie jednocześnie pełnił swoją poprzednią funkcję dyrektora technicznego. Menedżerem został Jean-Francois Caubet.
Ukarani za udział w aferze zostali także były główny inżynier zespołu Pat Symonds, który przez pięć lat nie będzie mógł pracować w F1, a zespół Renault został ukarany wykluczeniem z rywalizacji na dwa lata, ale w zawieszeniu.
Briatore i Symonds przed tygodniem sami odeszli z zespołu Renault. Źródło: mediaplan.ovh.net/~fcbxmxwu/forum/viewtopic.php?t=3588
Temat: F1 sezon 2009 :) Właśnie Renault ogłosił, że Flavio i Pat Symonds "opuścili zespół".
No to niezły dym.... Źródło: focusklubpolska.pl/showthread.php?t=26388
Temat: F1. Reporter BBC: Na sukcesy Kubicy zapracował Pat Symonds F1. Reporter BBC: Na sukcesy Kubicy zapracował Pat Symonds
img src='http://bi.gazeta.pl/im/2/7778/z7778322M.jpg' align='left' hspace='4' vspace='2'?Renault posunęło się do przodu dwa razy dalej niż w poprzednim sezonie? - pisze w serwisie BBC poświęconym Formule 1 reporter Ted Kravitz podsumowując GP Chin. ?Paradoksalnie również dzięki Patowi Symondsowi, wyrzuconemu z F1 za próbę ustawienia wyników GP Singapuru w 2008 r.? - dodaje.
Czytaj Więcej... Źródło: cs-warownia.pl/showthread.php?t=19972
Temat: F1 ...wypadek był efektem spisku zespołu Renault, którego celem było umożliwienie zwycięstwa Fernando Alonso. Młody Brazylijczyk rozbił bolid tuż po tym, jak Hiszpan zjechał na pierwszy pit stop. Na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa, który umożliwił Alonso wysforowanie się na prowadzenie, którego nie oddał do mety. Spisek wstrząsnął całą Formułą 1 i zespołem Renault, z którego odeszli jego szefowie - Flavio Briatore i Pat Symonds.
Wyjazd samochodu bezpieczeństwa zrujnował wyścig Kubicy, który musiał zjechać do boksów w czasie neutralizacji, co było równoznaczne z karą przejazdu przez pit line. Ostatecznie krakowianin zajął 11. miejsce. W tym roku nadzieje BMW Sauber są duże - do Singapuru zespół przywiózł zapowiadany od dawna pakiet poprawek – nową skrzynię biegów, zmodyfikowane skrzydła i dyfuzor. - Od wielu tygodni czekam na Singapur,... Źródło: forum.sat-box.pl/showthread.php?t=1616
Temat: F1 sezon 2009 :) ...---------- Poprzedni post był z 10:27 ----------
Cytat:
Maciek_ST
Poza tym afera z piruetem jak dla mnie nie ma podstaw do osądzania, bo nie ma dowodów - same poszlaki! Równie dobrze można z nich wysnuć wniosek że to piruet sam wpadł na taki pomysł -> nie został doceniony -> wyleciał z teamu -> mści się [bigok]
Jak to nie ma! Jak szef działu inżynierii Pat Symonds się przyznał i dlatego dostał tylko na 5 pięć lat bana na F1, a Briatore dożywotnie, takich wyroków nie daje się jak są tylko poszlaki. Źródło: focusklubpolska.pl/showthread.php?t=26388
Temat: Sauber Szefowie Renault żałują, że nie zatrudnili Roberta Kubicy w 2005 roku, kiedy Polak brał udział w testach w ich zespole.
- Na testach Kubica wywarł na mnie duże wrażenie. Już wtedy było widać, że ma ogromny potencjał. Bardzo chciałem, aby trafił do naszego zespołu. Niestety, później się okazało, że Robert w tym czasie prowadził już rozmowy z BMW Sauber - mówi dyrektor wykonawczy Renault, Pat Symonds.
Teraz jak nasz Robert zaczął świetnie jeździc to żałują, że go nie zatrudnili, heh To ich wina, że nie wykryli takiego talentu Źródło: forumsportowe.com.pl/viewtopic.php?t=229
Temat: Flavio Briatore odchodzi z Renault! ...2008 roku. Stwierdził, że na polecenie Briatore celowo uderzył w ścianę toru, by zwiększyć szansę na zwycięstwo kolegi z ekipy Fernando Alonso.
W efekcie śledztwa Międzynarodowej Federacji Samochodowej zespół Renault został w poniedziałek ukarany wykluczeniem z rywalizacji na dwa lata, ale w zawieszeniu. Kara dla Flavio Briatore była znacznie surowsza - został zdyskwalifikowany dożywotnio, a były główny inżynier zespołu Pat Symonds - na pięć lat.
"Spotkanie w moim życiu pana Briatore uznałem za wielkie szczęście, zrządzenie losu. Teraz każdy już zna prawdę o tym człowieku. Miał w swoich rękach moją przyszłość, ale nie dbał o to. Wykorzystał mnie i wystawił na pośmiewisko, a potem wyrzucił" - powiedział w poniedziałek Nelson Piquet jr.
W poniedziałek Briatore z roli wielkiego rozgrywającego Formuły 1 stał się "persona... Źródło: elfograd.nmj.pl/viewtopic.php?t=3589
Temat: Rozmowy przed GP Fuji ...wykonali dzisiaj kawał dobrej roboty. Jestem bardzo pozytywnie nastawieni do wyścigu w Japonii.
Mamy dwóch świetnych kierowców, którzy imponują od kiedy razem współpracują. To jeden z najlepszych duetów w historii. Przed i po Monaco uważałem, że transfer Patryka może nie wypalić, bo za bardzo gwiazdorzy, ale z każdym dniem widzimy, że zachowuje się jak profesjonalista i pomaga wszystkim. Naszych kierowców stać na mistrzostwo." Pat Symonds (dział techniczny):
"Praca układała się bardzo dobrze. Adrian i Patryk wykonali program w 110%. Prognoza na wyścig? Dublet. Nowe części dały nam kilka dziesiątych sekundy. Jesteśmy mocni zarówno w szybkim okrążeniu i dystansie
wyścigowym."
Bob Bell (dyrektor techniczny):
"Kierowcy realizują założenia zespołu bardzo dobrze. Obecnie szukamy jeszcze luk w regulaminie FIA, które mogłoby nas... Źródło: zedarus.pl/F1FF/Forum/viewtopic.php?t=1007
Temat: F1 Renault niezadowolone z KERS, ale może użyje go w Turcji http://www.sportowefakty.pl/photos/4...0001440372.gifhttp://www.sportowefakty.pl/photos/4...3605592473.gif Zespół Renault, po niezbyt udanym początku sezonu, zrezygnował w Hiszpanii z korzystania z systemu KERS, nie skorzysta z niego także w Monako. Pat Symonds przyznał, że być może do KERS ekipa wróci w Turcji. - Ponownie oszacujemy czy użyć KERS w Turcji. Przez ostatnie tygodnie zbieraliśmy dane i staraliśmy się zrozumieć, gdzie można się poprawić. Decyzję podejmiemy nie wcześniej, niż za dwa tygodnie - powiedział szef działu inżynierii Renault, Źródło: forum.sat-box.pl/showthread.php?t=1616
Temat: Flavio Briatore odchodzi z Renault! Zespół Formuły 1, Renault podał w środę w oficjalnym komunikacie, że team opuścił jego szef, Flavio Briatore, oraz dyrektor inżynierów, Pat Symonds.
Zespół ING Renault nie zamierza również wypowiadać się na temat zarzutów, jakie są stawiane wobec incydentu, do którego doszło podczas wyścigu o GP Singapuru w 2008 roku, kiedy Nelsinho Piquet miał się celowo rozbić, aby pomóc koledze z zespołu, Fernando Alonso w wygraniu wyścigu.
- Flavio Briatore i Źródło: elfograd.nmj.pl/viewtopic.php?t=3589
Temat: FORMUŁA 1 Pit Stop ...Kiedy po zimowych testach i pierwszych rundach czempionatu wydawało się, że jedynym problemem mistrzów świata z 2005 i 2006 roku będzie mało konkurencyjne auto, decyzja o zwolnieniu po Grand Prix Węgier Nelsinho Piqueta sprawiła, że światło dzienne ujrzała afera singapurska. Na skutek śledztwa w sprawie spisku, z zespołem pożegnali się dotychczasowy szef ekipy, Flavio Briatore oraz uważany za jednego z najlepszych inżynierów w padoku, Pat Symonds. Nadszarpnięcie reputacji w połączeniu z trudnym klimatem ekonomicznym i rozczarowującymi wynikami postawiło przyszłość Renault w Formule 1 pod znakiem zapytania. Zespołowi udało się jednak przetrwać ubiegłoroczną zawieruchę, a ogłoszone niedawno partnerstwo z Genii Capital pozwoli kontynuować francuskiemu teamowi rywalizację w F1. Wielki krok naprzód
Zdaniem tymczasowego bossa Renault, Boba Bella,... Źródło: sat-extreme.pl/showthread.php?t=980
Temat: Renault z KERS na GP Włoch ...że system nie pomaga kierowcom teamu w osiąganiu lepszych rezultatów.
Teraz jednak inżynierowie Renault chcą ponownie zamontować KERS w bolidach Fernando Alonso i Romaina Grosjean. Uważają, że to poprawi ich czasy o około ćwierć sekundy na każdym okrążeniu toru Monza.
- Są trzy aspekty KERS-u, jakie należy rozważyć przed zamontowaniem tego urządzenia: czas okrążenia, korzyści na starcie i przyczepność bolidu - powiedział Pat Symonds, główny inżynier Renault.
Symonds wytłumaczył, dlaczego Renault zdecydowało się na zamontowanie tego urządzenia na wyścig o GP Włoch.
- Po pierwsze zyskamy około ćwierć sekundy na okrążeniu. To jest spora przewaga w F1. Po drugie start na torze Monza jest dość długi i do pierwszego zakrętu bolidy wyposażone w KERS mogą zyskać kilkanaście metrów nad rywalami. Jedyną wadą jest przyczepność samochodu, ale... Źródło: elfograd.nmj.pl/viewtopic.php?t=3543
Temat: Flavio Briatore odchodzi z Renault! ...jest ściśle związana ze stajnią Renault.
Cztery osoby ze stajni Renault wiedziały o tym, że Nelson Piquet junior ma rozbić swój bolid, podczas ubiegłorocznego GP - Singapuru, co spowodowało, że na torze pojawił się samochód bezpieczeństwa. Taka sytuacja pomogła partnerowi z teamu Fernandowi Alonso, wygrać singapurskie Grand Prix. Jak donosi włoska prasa, o planowanym oszustwie wiedział Flavio Briatore, wówczas szef teamu Reanult, Pat Symonds, główny inżynier, kierowca Nelson Piquet junior i tajemniczy świadek określany przez FIA mianem "X". To właśnie udokumentowane zeznania, tajemniczego "X" ostatecznie rozwiały wątpliwości FIA, i przekonały, że wina Flavia Braitore i Pata Symondsa nie podlega dyskusji. Nie wiadomo kim jest świadek "X", bowiem jego personalia są pilnie strzeżone. Wiadomo tylko, że jest to jedna z osób, która... Źródło: elfograd.nmj.pl/viewtopic.php?t=3589
Temat: Świetny debiut Kubicy w bolidzie Formuły 1! ...Kubica rozpoczął swą przygodę z Formułą od rozgrzewkowego okrążenia o 9.00 rano. Po tej próbie, i "dostrojeniu" bolidu, polski kierowca wyjechał na tor na właściwą sesję treningową, która trwała do godziny 13.00. Najlepszy czas okrążenia Kubicy był zaledwie o 15 tysięcznych sekundy gorszy od rezultatu Niemca Ralfa Schumachera. Gorszy od Polaka czas miał podczas przedpołudniowej sesji Brytyjczyk David Coulthard. Pat Symonds, główny inżynier teamu Renault, mówił przed rozpoczęciem testów, że czasy uzyskiwane na torze przez uczestników testów nie są najważniejsze. Większą wagę zespół przywiązuje do umiejętności dostosowania się kierowcy do wymogów bolidu Formuły 1. Po testach inżynierowie Renault podkreślali, że Polak okazał się bardzo pojętnym uczniem, a w dodatku uzyskiwał znakomite czasy.
Udział Kubicy w wyścigach... Źródło: forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=2490
Temat: Renault tęskni za Kubicą http://m.onet.pl/_m/6a6eb21be9b0cd5b...0af8cf,1,1.jpg Szef techniczny w zespole Reanult Pat Symonds uważa, że Robert Kubica to kierowca z wielkim potencjałem i żałuje, że jego team zaprzepaścił liczne szanse na zatrudnienie Polaka. Czytaj więcej Źródło: allgoals.pl/showthread.php?t=11804
Temat: Flavio Briatore odchodzi z Renault! ...odegrał jakąś rolę w ubiegłorocznym skandalu podczas GP Singapuru. Wtedy to kierowca zespołu Renault Nelson Piquet Jr. dostał ze sztabu teamu polecenie celowego spowodowania kraksy - uderzył w ścianę, na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa, co umożliwiło zwycięstwo koledze z zespołu Fernando Alonso.
FIA uznała, że za wszystkim stał Briatore i dożywotnio wykluczyła go z aktywności w Formule 1. Były główny inżynier teamu Renault Pat Symonds, który został zdyskwalifikowany na pięć lat, także złożył w sądzie wniosek o anulowanie kary.
INTERIA.PL Źródło: elfograd.nmj.pl/viewtopic.php?t=3589
Temat: Robert Kubica: Sytuacja nie jest łatwa ...Zapytany o to, co zrobiłby, gdyby znalazł się na miejscu Piqueta, odpowiedział: - Wyskoczyłbym z samochodu już na starcie i oznajmił, że nie jadę. W innym wypadku czułbym się źle. Piquet to doświadczony kierowca, startował w wielu wyścigach i jestem zaskoczony tym, że poszedł na taki układ.
O ewentualnym transferze Kubicy do Renault spekuluje się od dawna. Niedawno z zespołu odeszli zamieszani w "singapurską" aferę Pat Symonds i Flavio Briatore. Polak przyznał, że z zainteresowaniem śledził te ruchy personalne.
- Renault to dla mnie jedna z opcji na przyszłość, dlatego cieszę się, że ten zespół zostaje w Formule 1. Oczywiście odejście dwóch kluczowych osób nieco zmieniło sytuację, ale jeszcze nic nie wiadomo. Jest też kilka innych zespołów, w barwach których mógłbym startować - powiedział Kubica.
Jednym z nich jest zespół... Źródło: elfograd.nmj.pl/viewtopic.php?t=3493
Temat: Renault zostaje w F1 Podczas specjalnego posiedzenia Światowa Rada Sportów Motorowych FIA uznała, że zespół Renault dopuścił się ustawienia Grand Prix Singapuru 2008 i nałożyła na ekipę karę dyskwalifikacji, którą zawieszono na dwa lata.
Były szef teamu, Flavio Briatore otrzymał dożywotni zakaz pracy w jakiejkolwiek serii związanej z FIA, natomiast Pat Symonds, dotychczasowy dyrektor inżynierii Renault – pięcioletni zakaz pracy w sportach motorowych.
„Światowa Rada Sportów Motorowych uznaje, że członkowie Renault F1 – Flavio Briatore, Źródło: cs-puchatek.pl/showthread.php?t=34190
Temat: Renault ...zespół został ukarany wykluczeniem z Grand Prix Europy, jednak ostatecznie FIA odstąpiła od wymierzenia kary po rozpatrzeniu złożonej przez Renault apelacji.
We wrześniu 2009 doszło do afery "crash-gate". FIA ukarała Renault karą wykluczenia ze startów na dwa lata w zawieszeniu. Szef zespołu Flavio Briatore został ukarany dożywotnim zakazem angażowania się w serie nadzorowane przez FIA. Były szef działu inżynierii Pat Symonds dostał podobną karę, tyle że nie może się angażować przez pięć lat. Nelson Piquet Jr. nie został ukarany ponieważ FIA zaproponowała mu immunitet w zamian za dostarczenie wszystkich informacji w sprawie afery "crash-gate".
Efektem afery było m.in. zerwanie kontraktu sponsorskiego przez ING tuż przed GP Singapuru 2009, ze skutkiem natychmiastowym. Po odejściu Briatore i Symondsa dyrektor techniczny, Bob Bell,... Źródło: forumsportowe.net.pl/viewtopic.php?t=108
Temat: F1 ...dyskwalifikacją w zawieszeniu do końca 2011 roku za udział w "aferze singapurskiej". Oznacza to, że zespół najprawdopodobniej zostanie w Formule 1. Dużo surowsze sankcje spotkały natomiast zamieszanych w sprawę Flavio Briatore i Pata Symondsa.
Flavio Briatore został dożywotnio wykluczony z udziału z jakichkolwiek imprez organizowanych pod egidą FIA. Włoch nie będzie mógł nawet pełnić funkcji menadżera kierowców! Pat Symonds z kolei odpocznie od wyścigów przez pięć najbliższych lat.
Wyrok zapadł w Paryżu, gdzie zebrała się Światowa Rada Sportów Motorowych. Rada orzekła, że Briatore, Symonds oraz Nelsinho Piquet celowo doprowadzili do wypadku podczas wyścigu o GP Singapuru w 2008 roku. W wyniku tego wypadku sędziowie zmuszeni byli wysłać na tor samochód bezpieczeństwa. Na neutralizacji skorzystał drugi z kierowców Renault, Fernando... Źródło: se-center.info/showthread.php?t=63652
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmandragora32.opx.pl
|