Mount Power parownik at90e Index pas słucki passat blue paweł herod
 

Oferty banków – lokaty, kredyty, waluty

Temat: swirujace obroty na gazie
witam jestem tu nowy wiec witam wszystkich mam takie oto problemy mam nadzieje ze mi pomozecie:( moje autko to accord silniczek 2.2 16v gaz 2 generacjii. w sprawach gazu jestem zielony wiec moze napisze jakie mam podzespoly z papierow od gazu: -elektrozawor gazu ET98 -wielozawor BRC europa -reduktor/ parownik AT90E ECO 100KW -system wtrysku lub konstroli sondy lambda Just Junior http://moto.allegro.pl/item662721937_st ... ustjr.html 1.pierwsza sprawa mam ten przelacznik z poziomem gazu jak w linku i jak przeklucze na zaplon to te diodki sobie mrugaja w jedna i w druga strone ale niezawsze.. niekiedy sie zadna niepali i wtedy jak zapale silnik i sie mocno rozgrzeje to dopero sie zapala ..dlaczego raz jest tak a raz tak? 2.zapale sinik na benzynie chwile...
Źródło: forum.honda-klub.org.pl/viewtopic.php?t=8022



Temat: BLOS - co? jak? dlaczego? i najwazniejsze: CZY WARTO?
TA instrukcja koci się w Google od wielu miesięcy -wypada przeczytać . Dziękuję za podanie mi tej strony, rozwiała kilka wątpliwości Ja po prostu uważam to forum za tak godne zaufania, że nieraz zapominam, że można gdzie indziej poszukać A chyba szkoda nasze auta katować byle badziewiem? No właśnie dlatego zacząłem się interesować BLOSem. Mam instalacje II generacji BRC ( parownik AT90E 100kW, sterowanie lambdą) założoną pół roku temu. Na LPG niby moc mam podobną, ale silnik inaczej się zachowuje. Przy zmianie biegów obroty wolniej spadają niż na benzynie, a wolne obroty raz wynoszą 800 raz 900 innym razem 1000 lub 1100 (mam założony stabilizator obrotów, bez niego silnik przygasał przy dojeżdżaniu do skrzyżowań). Ale najgorsze jest to jak silnik pracuje pod obciążeniem np gdy jadę w pięć osób i chce...
Źródło: mb201-124.eu/viewtopic.php?t=226


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • mandragora32.opx.pl